Voordeel oplopend tot 70% korting
Voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis

Bestellen

'

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet tussen of heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met Home5, wij helpen je graag.

Telefoon 0561 - 611595
E-mail klantenservice@home5.nl

Openingstijden
Adresgegevens



Hoe kan ik een bestelling plaatsen op de website?

Bestellen bij Home5 is heel eenvoudig via onze webshop. Volg de onderstaande stappen om je bestelling te plaatsen. Zijn er vragen of lukt het je niet om de bestelling af te ronden? Neem dan contact op via 0561 – 611595 of klantenservice@home5.nl.

Stap 1: Bestelling plaatsen

Ga naar de productpagina van het gewenste artikel, klik indien van toepassing de gewenste maat en kleur aan en klik op de knop ‘In winkelwagen’. Via de knop ‘Winkelwagen’ rechts bovenaan de pagina vind je het overzicht van je gekozen artikelen en het bijbehorende totaalbedrag. Hier kun je het aantal van de gewenste artikelen eventueel nog wijzigen of een kortingscode invullen. Klopt de bestelling? Klik op de knop ‘Ga door naar afrekenen’.

Stap 2: Gegevens invullen en afrekenen

Vul je persoonsgegevens, factuurgegevens en bezorgadres in. Vervolgens kies je de verzendwijze en kun je een afhaalpunt selecteren (indien mogelijk)

Kies de gewenste betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal, Creditcard of via één van de andere online betaalmogelijkheden. Meer informatie hierover vind je op de pagina Betalen.

Controleer je bestelling en accepteer de Algemene Voorwaarden. Klik op knop ‘Direct bestellen’ om de bestelling af te ronden.

Stap 3: Bevestiging

Ter bevestiging van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Hierin staat het overzicht van je bestelling en onze contactgegevens. Wanneer je bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een track en trace code van de bezorgdienst.



Kan ik telefonisch bestellen?

Bestellen bij Home5 is heel eenvoudig via onze webshop. Zijn er vragen of lukt het je niet om de bestelling af te ronden? Dan kun je ook telefonisch of per e-mail je bestelling plaatsen.

Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0561 – 611595 of klantenservice@home5.nl.

Om een bestelling per telefoon of e-mail te plaatsen vragen wij je vooraf de volgende gegevens te noteren:

  • Artikelnummer
  • Artikelnaam
  • Aantal
  • Contactgegevens

Een bestelling via telefoon / e-mail is pas definitief wanneer de betaling is ontvangen en er een bevestiging is verzonden.



Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Wil je een bestelling afhalen in de winkel? Dan kun je dit aangeven in het bestelproces van onze webshop. Wij adviseren om eerst telefonisch contact met ons op te nemen voordat je de bestelling komt afhalen.



Kan ik een ander verzendadres opgeven?

Wil jij je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Dan kun je dit aangeven in het bestelproces van onze webshop. Selecteer ‘Verzend naar ander adres’ en vul de verzendgegevens in.

Heb je de bestelling al afgerond en wil je het verzendadres aanpassen? Neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op via 0561 – 611595. Wanneer de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het verzendadres nog aanpassen.



Wat is de status van mijn bestelling?

Ben je benieuwd naar de status van jouw bestelling? Log dan in via Mijn home5 om de status van je bestelling te bekijken. Na ontvangst van jouw bestelling controleren wij de actuele voorraad status van het door jouw bestelde artikel. Vervolgens ontvang je een track en trace code van je bestelling.


Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet tussen of heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met Home5, wij helpen je graag.

Telefoon 0561 - 611595
E-mail klantenservice@home5.nl

Openingstijden
Adresgegevens